Cumu utilizà l'utensili in ghisa smaltata

1. Prima usu
Lavate a padedda in acqua calda è sapone, poi sciacquate è asciugate bè.
2. Cooking Heats
U calore mediu o bassu furnisce i megliu risultati per a cucina.Quandu a padedda hè calda, guasi tutte e coccia pò esse cuntinuata à paràmetri più bassi. A temperatura alta deve esse usata solu per l'acqua di ebollizione per i vegetali o a pasta, o pruvucarà l'alimentu per brusgià o stick.
3. Olii è grassi
Cù l'eccezzioni di Grills, a superficia di smaltu ùn hè micca ideale per a cucina secca, o questu pò dannà permanentemente l'esmalte.
4.Food storage è marinating
A superficia di l'esmalte vitreous hè impermeable è dunque ideale per u almacenamentu di l'alimentu crudu o cottu, è per marinare cù ingredienti acidi cum'è u vinu.
5.Tools à aduprà
Per a cunsulazione di cunfortu è a prutezzione di a superficia, i strumenti di silicone sò cunsigliati.Puderanu ancu esse aduprati strumenti di plastica in legnu o resistente à u calore.I culteddi o l'utensili cù bordi affilati ùn deve micca esse usatu per cutà l'alimenti in una padedda.
6.Manici
I manici in ghisa, i pomoli in acciaio inox è i pomi fenolici saranu caldi durante l'usu di stufa è fornu.Aduprate sempre un pannu grossu seccu o guanti di fornu quandu si solleva.
7.Padelle calde
Pone sempre una padedda calda nantu à una tavola di lignu, trivet o tappettu di silicone.
8.Usu fornu
1 I prudutti cù manichi integrali di ghisa o pomi in acciaio inox ponu esse usatu in u fornu.I pani cù manichi di lignu o pomi ùn deve micca esse posti in u fornu.
2 Ùn mette micca utensili di cucina nantu à i pavimenti di i forni cù rivestimenti in ghisa.Per i migliori risultati, mette sempre nantu à un scaffale o rack.
9.Cooking tips for grilling
I grills ponu esse precalentati per ghjunghje à una temperatura di a superficia calda per searing and caramelization.Stu cunsigliu ùn hè micca appiicatu à qualsiasi altri prudutti. Per una griglia curretta è una frittura, hè impurtante chì a superficia di coccia hè abbastanza calda prima di cumincià a coccia.
10.Consiglii di cucina per frittura superficiale è sauteing
1 Per frittura è frittura, u grassu deve esse caldu prima di aghjunghje l'alimentariu.L'oliu hè abbastanza caldu quandu ci hè una ondulazione dolce in a so superficia.Per u burro è l'altri grassi, bubuli o spumante indicanu a temperatura curretta.
2) Per una frittura superficiale più lunga una mistura di oliu è burro dà risultati eccellenti.
11.Cleaning è Cura
Cura generale
1) Sempre rinfriscà una padella calda per uni pochi di minuti prima di lavà.
2) Ùn immergete micca una padedda calda in acqua fredda.
3) Nylon o spazzole abrasive morbide o spazzole ponu esse usate per sguassà i residui stubborn.
4) Ùn conservate mai i padelle mentre sò sempre umide.
5) Ùn lasciate micca caccià o chjappà contru una superficia dura.
L'usu di lavastoviglie
1Tutte i padelle cù ghisa integrale, manici fenolichi o pomi in acciaio inox ponu esse lavate in a lavastoviglie, ma micca cunsigliatu.
2) I padelle cù manici in legnu ùn sò micca lavate in lavastoviglie.


Tempu di Postu: Mar-01-2022